Producenci
Promocje
Smycz przepinana Ahoj przygodo!
Smycz przepinana Ahoj przygodo!

68,00 zł

Cena regularna: 85,00 zł

Najniższa cena: 85,00 zł
Szelki bezuciskowe Puppycino
Szelki bezuciskowe Puppycino

120,00 zł

Cena regularna: 150,00 zł

Najniższa cena: 150,00 zł
Rączka - krótka smycz Puppycino
Rączka - krótka smycz Puppycino

32,00 zł

Cena regularna: 40,00 zł

Najniższa cena: 40,00 zł
Rączka - krótka smycz Hippie - Miłość, Wolność, Psy
Rączka - krótka smycz Hippie - Miłość, Wolność, Psy

32,00 zł

Cena regularna: 40,00 zł

Najniższa cena: 40,00 zł
Etui na kupoworki Leśne harce
Etui na kupoworki Leśne harce

40,00 zł

Cena regularna: 50,00 zł

Najniższa cena: 50,00 zł
szt.
Obroża Kapsidocja
Obroża Kapsidocja

36,00 zł

Cena regularna: 45,00 zł

Najniższa cena: 45,00 zł
Smycz miejska Leśne harce
Smycz miejska Leśne harce

52,00 zł

Cena regularna: 65,00 zł

Najniższa cena: 65,00 zł
Smycz miejska Ahoj przygodo!
Smycz miejska Ahoj przygodo!

52,00 zł

Cena regularna: 65,00 zł

Najniższa cena: 65,00 zł
Szelki bezuciskowe Hippie - Miłość, Wolność, Psy
Szelki bezuciskowe Hippie - Miłość, Wolność, Psy

120,00 zł

Cena regularna: 150,00 zł

Najniższa cena: 150,00 zł
Nerka treningowa Puppycino
Nerka treningowa Puppycino

175,20 zł

Cena regularna: 219,00 zł

Najniższa cena: 219,00 zł
szt.
Rączka - krótka smycz Pieski na deski!
Rączka - krótka smycz Pieski na deski!

32,00 zł

Cena regularna: 40,00 zł

Najniższa cena: 40,00 zł
Etui na kupoworki Zające na łące
Etui na kupoworki Zające na łące

40,00 zł

Cena regularna: 50,00 zł

Najniższa cena: 50,00 zł
szt.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zwroty i reklamacje

I. Odstąpienia od umowy

  1. Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.
  2. Klient może odstąpić od umowy w odległości 14 dni od objęcia w posiadanie Produktu.
  3. Istnieje możliwość wysłania oświadczenia droga elektroniczną na adres e-mail: psistan.sklep@gmail.com w celu zachowania terminu 14 dni. W tym celu Klient może skorzystać z wzoru udostępnionego przez Sprzedającego lub wykorzystać załącznik nr 2 do Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  4. W przypadku wysłania oświadczenia pocztą tradycyjną okres 14 dni liczony jest od dnia nadania korespondencji.
  5. Sprzedający zobowiązany jest do poinformowania Klienta o otrzymaniu oświadczenia oraz zwrotu opłat, zgodnie z regulaminem (Zwrot środków i odesłanie Produktu).
  6. W przypadku odstąpienia od umowy uważa się ją za niezawartą.

II. Wyjątki od odstąpienia od umowy

  1. Zgodnie z artykułem 38 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy:
    1. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy; np. produkty personalizowane
    2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb
    3. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

III. Zwrot środków i odesłanie Produktu

  1. Klient nie ponosi kosztów związanych z wysyłką zwrotną, z wyjątkiem zwykłych kosztów zwrotnej wysyłki Sprzedającego, tj. kosztu opakowania do wysyłki i opłaty za nadanie.
  2. Sprzedający zwraca koszty wysyłki Klientowi w wysokości najtańszej możliwej formy nadania dostępnej w ofercie Sprzedającego.
  3. Gdy Klient zdecyduje się zwrócić towar, jest zobowiązany go zwrócić w stanie nieużywanym - niezwłocznie, maksymalnie do 14 dni roboczych licząc od momentu nadania przesyłki zwrotnej przez Klienta.
  4. Sprzedający dokonuje zwrotu należności Klientowi w terminie do 14 dni roboczych od momentu otrzymania produktu wraz z wypełnionym formularzem zwrotu.

IV. Procedura rozpatrywania reklamacji na podstawie rękojmi

  1. Klient ma prawo do reklamacji na podstawie rękojmi, jeżeli Produkt ma wadę fizyczną lub prawną na zasadach określonych w przepisach kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 roku (Dz.U.2017.459 t.j. ze zm.) oraz w ustawie z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U.2017.683 t.j. ze zm.).
  2. Produkt z wadą fizyczną (niezgodność Produktu z umową) to w szczególności:
    1. Produkt, którego wada uniemożliwia korzystanie z produktu zgodnie z jego przeznaczeniem,
    2. Produkt, który nie spełnia właściwości, które powinien mieć ze względu na cel w umowie oznaczony lub wynikający z przeznaczenia oraz przedstawiony przez zawarciem umowy przez Sprzedającego,
    3. Produkt, który został Klientowi wydany w stanie niezupełnym.
  3. Klient ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi w okresie roku od wydania Produktu.
  4. Zgłoszenie reklamacji powinno być zgłoszone w formie pisemnej i wysłane na adres Sprzedającego lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  5. Po otrzymaniu reklamacji Sprzedający zobowiązany jest do rozpatrzenia jej w ciągu 14 dni od jej otrzymania oraz odpowiedzi Klientowi za pośrednictwem wskazanego adresu do korespondencji lub e-mail.
  6. W przypadku, gdy Sprzedający nie poinformuje Klienta o decyzji reklamacji w ciągu 14 dni reklamacja zostaje automatycznie rozpatrzona na korzyść Klienta.
  7. Reklamacja powinna zawierać:
    1. dane Klienta,
    2. nazwę (ew. numer seryjny) zamówionego Produktu,
    3. numer zamówienia lub inny dowód zakupu u Sprzedającego,
    4. opis wady oraz datę jej ujawnienia.
  8. Uprawnienia Klienta z tytułu rękojmi to:
    1. żądanie obniżenia ceny Produktu lub odstąpienia od umowy, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie,
    2. Klient, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba, że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.
  9. Sprzedający zobowiązany jest do zwrotu kosztu odesłania reklamowanego Produktu, niezwłocznie po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji z tytułu rękojmi.

 

Formularz zgłoszenia reklamacyjnego

Formularz zwrotu

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl, powered by Shoper.